Papildus informācija par projektu:
LU mājaslapā: https://www.lu.lv/par-mums/lu-mediji/zinas/zina/t/62665/
LU VFF mājaslapā: https://www.vff.lu.lv/petnieciba/projekti-1/
Izglītības centrs un zinātniska institūcija “Herdera institūts Rīgā” (HI) bija augstskola, kuras vēsturei (1921-1939) un ieguldījumam modernās zinātnes ģenēzē ir nozīmīga vieta Latvijas, Eiropas un pasaules kontekstā. HeInRi ir projekts, kas pievēršas HI darbībai Eiropas zinātnes tīklojumā.
LU mājaslapā: https://www.lu.lv/par-mums/lu-mediji/zinas/zina/t/62665/
LU VFF mājaslapā: https://www.vff.lu.lv/petnieciba/projekti-1/
Lapas noformējumam izmantotie attēli ieved HI pasaulē. To lietojumam dažās lapas sadaļās ir tikai ilustrējoša nozīme. Attēlos redzamie dokumenti no Latvijas Valsts vēstures arhīva tiks precīzi aprakstīti un atbilstoši juridiskām un pētnieciski tehniskām prasībām ievietoti lapas sadaļā DIGITALIZĀCIJAS, pievienojot metadatus.
Lapas noformējumam izmantoti arī attēli no izdevuma: Deutsche Herderhochschule zu Riga. Institutum Herderianum Rigense. Private deutsche Hochschule. Hrsg. von Gesellschaft zur Förderung des Herderinstituts in Riga zu Lübeck. Lübeck, 1939.
Latvijas Universitāte
Filozofijas un ētikas nodaļa
Aspazijas 5, Rīga LV-1050, 229. telpa
raivis.bicevskis@lu.lv
© Institutum Herderianum Rigense 2021
Izstrādāja www.fishersweb.lv
Latvijas Universitātes Vēstures un filozofijas fakultātes, Filozofijas un ētikas nodaļas maģistratūras studente. Absolvējusi Liepājas Valsts 1. ģimnāziju, Liepājas Dizaina un mākslas vidusskolas Arhitektūras nodaļu. Studējusi Latvijas Mākslas akadēmijā, Mākslas zinātnes nodaļā. Ieguvusi humanitāro zinātņu bakalaura grādu filozofijā Latvijas Universitātes Vēstures un Filozofijas fakultātē, Filozofijas bakalaura studiju programmā. Pavadījusi studiju semestri Helsinku Universitātē ERASMUS+ apmaiņas programmas ietvaros (2017). Bijusi praksē Latvijas Valsts arhīvā (2018), interneta žurnāla “Satori” redakcijā (2019).
Pētnieciskās intereses saistītas ar filozofijas vēsturi, 20. gs. franču filozofiju, fenomenoloģiju.